Azi e ziua norilor

Gata. M-am hotărât! Vreau să fac surf pe nori. Destul de ciudat, nu? Mai ales că nu știu să fac surf nici măcar pe apă.. Dar mă atrage ideea. Ar fi tare frumos dacă aș fi deasupra norilor, dacă aș vedea lumea de acolo sus. Trebuie să fie o priveliște minunată…să-i vezi pe toți cum se distrează, râd, se schimonosesc, se iubesc, sau se urăsc, iar ei nici să nu bănuiască, pentru că ești ascuns bine.

Mi-ar plăcea, atunci când plouă, să-mi fac o deschizătură mică în nor și să privesc oamenii cum aleargă speriați să nu se ude, sau să am un pahar să beau o apă proaspătă exact ”de la sursă”, dacă pot să o numesc așa. În zilele calde de vară să lenevesc într-un nor ca într-o plapumă, dar acolo să fie răcoare și să adorm de bucurie.Vreau să încep o bătaie cu perne de nori, apoi, când obosesc de atâta joacă să mușc din acel nor care are aspect și gust de vată de zahar.

Am înnebunit, huh?:))… Nu. Doar visez cu ochii deschiși. 🙂

 

P.s: Vă avertizez că luna asta o să postez un pic mai rar, pentru că nu o să am timp – încep tezele, lucrările, etc.

Vă doresc o duminică liniștită, în familie!

15 gânduri despre &8222;Azi e ziua norilor&8221;

    • Probabil sunt originale pentru că eu inițial nici nu gândesc ca și cum aș folosi metafore. Aștern pe hârtie ce cuvinte îmi vin în cap, fac relațiile dintre ele…visez cu ochii deschiși.
      Mulțumesc tare mult pentru comentariu și încurajare.
      O zi frumoasă să ai!

Lasă un răspuns

