Je suis seul ce soir

Cert este că numeroase sentimente mă apasă și nu am talentul necesar să le aștern pe hârtie. Mintea e ca o cameră goală și transparentă, dar care totuși, odată ce îți faci curaj să treci de ușa de metal, se transformă într-o stradă ticsită cu oameni și fapte. Iată-mă, gândind de zor la miezul nopții, încercând să rezolv puzzle-ul existenței. „Hei, tu. Mai termină cu prostiile!”, spune conștiința. O las pe ea să dicteze, de data asta.

Dragii mei, vă las în miez de noapte în compania unei melodii minunate: Ronan Keating – If Tomorrow Never Comes.

Corect ar fi ca în fiecare zi să le reamintim persoanelor drage cât de mult le iubim, pentru că nu se știe nicioadată…Astfel, ne-am face și nouă viața mai frumoasă și cu mai mult zâmbet.

O zi superbă vă doresc!

9 gânduri despre &8222;Je suis seul ce soir&8221;

  1. Frumoasă melodie însă ar fi greu să trăieşti fiecare zi ca şi când ar fi ultima, fără planuri de viitor, fără vise, doar cu un prezent colorat, simplu şi plin de pace. Tot ce trebuie e să te simţi util, să nu regreţi ceea ce faci şi să nu îţi doreşti să schimbi trecutul.
    And…smile for me. I’ll know that I’ve done my job.

    • Corect! 😀 Dar nu asta mi-a inspirat mie melodia. Cred că am înțeles că trebuie să fim mai atenți la persoanele pe care le iubim în eventualitatea în care „tomorrow never comes”. În viață avem tendința(eu, cel puțin) să greșim. Cel mai bine este să apreciem ce avem.
      Yeahh..you’ve done your job. E bine așa: 🙂 ?
      Muahh!:*

      • Nu cred că ar trebui să fim atenţi la persoanele pe care le iubim pentru că, poate, maine nu vom mai avea ocazia. Cred, pur şi simplu, că , iubindu-le, nu le vom uita într-un colţişor al sufletului nostru (cel puţin eu nu aş putea să nu arăt persoanelor iubite că ţin la ele). Ştiu că după moarte ne dăm seama de ceea ce au fost unele persoane în viaţa noastră, deci îţi înţeleg punctul de vedere, dar dacă nu le-ai arătat asta…nu a fost iubire,ci un înlocuitor al ei.

  2. Cat de superba poate fi aceasta melodie. important este sa le aratam persoanelor de langa noi cat de mult le apreciem sau le iubim… de fiecare data cand simtim asta. cine stie ce ne asteapta ziua de maine?

  3. Multumesc!! Pentru melodie…in sfarsit am aflat si eu cine o canta si cum se numeste. Inainte sa uit..ai talentul necesar sa te exprimi in scris…oricum dispui de o doza mult mai mare decat mine. Tine-o tot asa!!! Bravo!!!

Lasă un răspuns

