Am aflat că am cont pe facebook

Să te trezești cu cont pe facebook și să nu ai, nu e mare lucru, dar să constați că numele este exact „Smiling Seconds”(care e 100%original inventat de mine – am stat o oră să mă gândesc la numele ăsta…) e chiar culmea. Probabil e un admirator, sau cuiva căreia i-a plăcut ideea mea, dar mă enervează că o prezintă ca și cum ar fi idee proprie….cum mai e și lumea astaaa…doamne..

Uitați aici și minunați-vă …

Mai mult, are și deviza mea la descriere „Sa aveti parte numai de Smiling Seconds” pe care o condimentează cu semnul „ <3” precum că i-ar plăcea și asta cum sună.

În altă ordine de idei, vă asigur că EU NU AM FACEBOOK! Și nici nu o să-mi fac. Măcar voi, cititorii mei dragi, să cunoașteți adevărul.

Să aveți o zi frumoasă!

 

16 gânduri despre &8222;Am aflat că am cont pe facebook&8221;

  1. Eu am cont pe facebook dar nu am inteles la ce e bun. E foarte posibil ca eu sa fiu prost dar tot nu ii vad rostul. anul trecut facebook a avut profit de un miliard de dolari.

  2. Eu obisnuiesc sa fac scandal din astfel de lucruri, si nu mi se pare deloc corect ca altii sa copieze munca si numele tau ! Eu le-am dat ” denunta” deja si sper ca toti cei care vor citi acest post sa faca la fel ! Sincer, sunt surprinsa ca esti atat de calma 🙂
    Daca nu facem ceva poate pe viitor vor copia si posturi, sau poate e doar o coincidenta desi ma indoiesc.
    Noapte buna >:D< !

    • Mulțumesc pentru că ești alături de mine. Ești o dulce. M-am enervat, dar cu ce rost…pentru că, la urma urmei, suntem pe internet. E un mediu virtual în care se poate face aproape orice. Nu mă deranjează neapărat că-mi folosește numele, pe cât mă deranjează că nu menționează de unde l-a luat.
      Și într-un fel, mă gândesc pe partea cealaltă, dacă eu am dat naștere la ceva suficient de interesant încât să fie copiat, atunci eu mă consider deșteaptă și privesc asta ca pe un compliment. 😀

      Așa cum a spus și Lady, în România asta e mai ușor să copiezi decât să gândești.
      Hai ca măcar noi, cei adevărați de pe blog, să gândim, nu să copiem. Să-i lăsăm pe ceilalți în lumea lor. :]]
      Te pup. :*

    • =))Da…sigur…asta chiar că nu e adevărat. Sunt sigură că e originală pentru că atunci când mi-a venit ideea, am căutat pe google numele să văd dacă nu-l mai avea cineva…De chestia asta sunt sigură..
      Asta e.

      • Daca ti-a copiat numele si deviza poate ca cineva a apreciat ce ai scris pe blog. Banuiesc ca nu oracolul dar povestile tale sigur.

      • Asta ziceam eu mai sus, nu mă deranjează că le-a luat, ci mă enervează că și le-a însușit ca și cum ar fi ale ei. Având în vedere că e pe facebook, putea să treacă acolo și de unde l-a luat.
        Dar, asta e. Nu am ce-i face. Lumea e ciudată.

Lasă un răspuns

