Joe Jonas – I Gotta Find You

Azi nu mă simt prea bine așa că vreau să-mi aduc aminte de copilărie. Melodia asta este una din preferatele mele pe când când mă uitam la ”Camp Rock”. Pe atunci eram într-a VI a și priveam filmul mereu cu prietena cea mai bună și salivam la băiatul care cântă melodia. Acum lucrurile s-au schimbat, dar mă uit singură și-mi amintesc de vremurile bune în care chiar nu știam ce sunt problemele și oamenii răi.  Când ești sfătuit că nu e atât de frumos să crești, nu crezi pe nimeni, până nu vezi pe pielea ta. Și atunci e prea târziu.

Numai bine!

2 gânduri despre &8222;Joe Jonas – I Gotta Find You&8221;

Lasă un răspuns

