Nesimțirea

Sunt și zile bune, sunt și mai puțin bune. Depinde. Azi a fost ok la școală, dar cu mici excepții. Despre ele vreau să vorbesc acum.

Pentru început, pentru a înțelege, trebuie să vă explic ceva. Clasa mea este cea mai rea clasă din liceu: suntem în top la numărul de absențe, la obrăznicie, la notele mici și , eventual, la prostie. În total, cea mai ”inferioară”(cuvânt folosit) clasă de a XI a. O să vă întrebați ce caut eu acolo. Simplu. Am ales profilul ăsta(Științe sociale) pentru că mi-au plăcut materiile pe care trebuia să le studiez și am fugit de teza la latină. Mă rog, amănunte.

Nu scriu tâmpeniile astea pentru a mă plânge, dar azi(ca în multe zile de altfel), am fost jigniți. Un profesor i-a zis unui coleg proaspăt transferat la noi: ”unde ai ajuns…” ,cu o notă de ironie… Sunt de acord că e o clasă slabă, dar poate mai sunt niște tâmpiți din jungla aia care mai știu și ei ceva. De ce nu poate să îi aprecieze pe cei care învață și se străduiesc? Bullshit. Uneori e atât de nedrept totul.

E adevărat, suntem nesimțiți(zic ”suntem” pentru că mereu suntem categorisiți ca o turmă), dar de ce suntem așa? De ce nu ne pot ține în frâu? Dacă tot se cred atât de mari, ar putea să ne dea note mici, sau să ne scadă mediile la purtare, într-un cuvânt: autoritate. E ușor să te plângi că nu ai elevii buni, dar să faci ceva pentru a-i schimba, nu se poate, nu?

Pe lângă porcăria asta, mi s-a mai întâmplat una bună cu o colegă. Dădeam lucrare și ea mă bâzâia să îi dau nu știu ce exerciuțiu(vechea poantă – învață ”proștii” și ”deștepții” stau). Profesorul nu vede. Aia continuă. Eu nu îi dau atunci pentru că eram concentrată, ea se întoarce spre niște colege și râde(de mine că nu îi dădeam…stupid). Pauză de 2 minute, apoi iar se întoarce la mine. Eu izbucnesc: ”Auzi, după ce că râzi de mine, mai vrei și să te ajut? Tu chiar atât de proastă mă crezi?”.

Și uite așa se încheie o zi de școală. Nu e genul meu să vorbesc și să mă enervez așa, dar mai am și eu momentele mele. O zi cât mai frumoasă vouă!

19 gânduri despre &8222;Nesimțirea&8221;

  1. Poate nu vi se scade nota la purtare, pentru ca profesori se gandesc la viitorul vostru si gresesc oamenii care vor sa invete trebuie sa fie separati de cei care vor sa ramana inculti.

  2. „Lions for Lambs” este un film genial „The Hunting Party” e un film bazat pe fapte reale uita-te la astea si vorbim dupa. Am vazut ca iti plac comediile, ai vazut simpsons the movie?

Lasă un răspuns

